Przerobka Jakub

Oto silniczek DITTO 250 (jeszcze przed przeróbką), który otrzymałem dzięki Alexowi
Podobnie jak Peter uporałem się z wypchnięciem ośki. Moje imadło ma za mały rozstaw, więc zamiast klucza nasadowego użyłem części od starego roweru. Oczywiście trzeba to robić w miarę ostrożnie tak, żeby nie zarysować rotora
Tutaj także nic nowego nie wymyśliłem. Pomysł z kluczem nasadowym spasował idealnie do mojego imadła
Tak wygląda silniczek DITTO 250 po kompletnej rozbiórce. Dotarcie do tego momentu nie sprawiło mi problemu, dzięki skutecznemu jak i prostemu pomysłowi Petera
Tutaj dokładnie widać ośkę z jednym z dwóch łożysk i aluminiową tulejkę, z której wcześniej wyciągałem ośkę
 
Rotor z oryginalnym magnesem pierścieniowym.
 
  1. Strator po rozwinięciu uzwojeń, tuż przed nawinięciem nowego uzwojenia z drutu 0.5 mm